13 March 2010

Saturday midday fieber

Hello, hello, ilusat laupäeva! Kuidas läheb ? Minu läheb näiteks eeeem normilt, öeldakse seal teie kandis selle kohta. Nädal läks nii kiiresti nagu ääää, jube kiirest ühesõnaga.
Kolmapäeva oli sotsiaalgeograafia eksam, mis oli iisibiisi, sest küsimused olid täpikalt samad, mis esimesel korral. Ja ma lubasin Marile, et kolin kuule ära kui nüüd head hinnet ei tule. Neljapäeval oli linnageograafia loeng, mis on lihtsalt haigelt huvitav. Näiteks sain teada, et kreeka esimestel linnadel oli elanike alampiir ja ka ÜLEMPIIR. Umbes et mõtled linna kolid, pakid kodinad kokku ja hakkad linna minema ja seal linnamüüri ääres seisab onu kontrolör, kes ütleb sulle et nou, nou kahjuks on täna kohad täis, mine pargi end kuskile mujale. Ja siis oli Rooma esimestes linnades veel kanalisatsioon, mida näiteks keskaegses (15.saj) Salzburgis ei olnud.
Ma olen varem ka kirjutanud, et ilge probleem on siin ülikoolides ülerahvastatusega kuna sellest aastast enam õppemakse pole(varem oli 400 euri semester). Üliõpilasliidud !!! võitlevad selle eest, et need maksud jälle tagasi määratakse. Mina neile pöialt igaljuhul ei hoia. Aga samas, loengud on väga ülerahvastatud, see on õige jutt küll. Näiteks ökosüsteemide loengusse (loengus pole ülempiiri) on end kirja pannud 152 inimest, ei tundu palju eks, aga kui mõelda sellele et selleks ettenähtud loengusaalis on 70 istekohta, siis võb lihtsa arvutustehtega jõuda järeldusele, et paar kohta oleks nagu puudu. Proseminarides on ülempiiriks 25 inimest, 75 oli registreerunud, õpetaja ütles et võtab eelisjärjekorras kõrgemate semestrite omad, järele jäi 7 kohta ja 57 tahtjat, nende vahel tõmmati loosi, et kes saab koha, kes mitte. Tere, mina sain esimese loosi koha :D Olen rahvavaenlane, sest minu kursuselt sai veel vaid 2 inimest.
Tunniplaan see semester, nagu juba mainitud, on üli lahe- vabaajavaenulik aga teadmistesõbralik. Esmasp kolm loengut, seminari, teisipäeval ka 8st 16ni kooli, jne. Ja kuna paljud on seminarid siis koduste ülesannetega ka väga ei hellitata. Järgmine nädal on veel üks eksam esimesest semestrist teha ja siis peaks esimene semester selleks korraks selja taga olema. Jumal tänatuuud, et ülejärgmine nädal hakkab vaheaeg, ma olengi juba kaks nädalat koolis käinud :D
The end tänaseks,

xo, T

No comments:

Post a Comment