9 March 2010

Kähkur ülevaade

Ma mõtlesin, et mu blog oleks kindlasti palju huvitavam kuii... ma siia midagi kirjutaks näiteks. Samas on mu ajalised võimalused hetkel veel viimaste eksamite tõttu väga kuni üliväga limiteeritud. Kunagi ma tahtsin teid norida, et meil on kevad ja soe ja teie tehke lumeingleid aga siis tuli meil ka lumi jälle maha ja pidin oma mägijeti kostüümi jälle selga vedama. Siis ma tahtsin kirjutada oma seikluslikust nädalavahetusest Salzburg Linz kiirteel ja teid pildimaterjaliga kostitada, aga mmm ei, hetkel mitte. Siis ma olin vahepeal tigeplahvatamise äärepeal lemmik bürokraatia pärast, aga sellest mõni teinekord. Üks päev, siis kui uus semeser hakkas, siis ma tahtsin kirjutada, et uus semester hakkas, aga sellest on mul aega juuni lõpuni jutustada. Nüüdseks on see juba poolteistnädalat kestnud ja näeb suhteliselt asjalik välja. Sisukam kui eelmine semester kindlasti, mis mu hallid ajurakud rõõmust rõkkama paneb. Ajaa, kuigi enne õhtut pole ilus hõistata, siis mul pole ka see semester toakaaslast. Täitsa võimalik, et ta käis siin, aga sai aru et talle naguniiii poleks siin ruumi ja läks tagasi sinna, kust tuli. Muidu on meie suure mittevägaühise kuid siiski perega ühinenud üks kreeka tüdruk, kes elab toas koooos oma emagaaa, no paluuun. Ja siis veel üks Dolce ja Gabbanamaalane. Poola plixid läksid üle ülemistele korrustele ja veel paar tükki andsid alla, aga me nimetame seda demograafiliseks rändeks. Homme pidin minema vaatama Alice in Wonderlandi, mis on juba ette mu lemmik film, aga kuna siinsed  kinovennad on hüperaktiivikud siis on hetkel filmi kinodas vaid saksakeelse sünkrooniga ja see on NOT TO DO. Ehk siis homme peale eksamit on plaan hakata õppima uueks eksamiks mis on järgmise nädala alguses, juhei. Vot, sellist elu elataksegi siin. Ja kuigi mul oli suure maja suuruselt kahju Eestis siia Uhuumaale tagasi tulla, siis mul on hetkel hea meel et ma siiski olen siin mitte seal ja ühika segapudruelu meeldib mulle ka üliväga. Salzburgi hakkab semustuma, armas väike nukulinn ju. 

3 comments:

  1. saad aru, ma niiii hullult pettusin alice'is. aga räägime siis kui sa ta kah ära vaadanud oled eks. teil seal salzburgis ikka 3D on olemas?

    ReplyDelete
  2. 3D on aga see on saksakeeles, sa käisid inglisekeeles vaatamas eks ? Ma olen kuulnud et eestikeeles pidi scheisse man olema.

    ReplyDelete