15 April 2010

Fimmvörðuhálsi'le

Kallis Eyjafjallajökulli liustikul asuv Fimmvörðuhálsi vulkaan Islandil,

Esiteks Sul on kõige lahedam nimi maailmas ja kui keegi veel kunagi väidab, et minu nimi on raskesti hääldatav, siis ma võin julgelt õelda: " on ka hullemaid" !

Mul on hea meel, et ka Sina enne rannahooaega aktiivsema eluviisi kasuks otsustasid ja et mul on võmalus Sinu tegevust kõrvalt vaadata, ohutust kaugusest muidugi. Palju ikka neid on, kes sellise mõõtlemist vulkaani tegevust oma eluajal jälgida saavad ! Siis ma annaks Sulle 5 punkti ajastuse eest, sest selle nädala lõpus peaksid minu kooli kõrgema kursuse tudengid Sinu maale sõitma. Ma tulen järgmisel aastal, katsu siis vähe vaiksemalt võtta ! 
Mul on Sulle veel üks palve, nimelt palun ära saada oma tuhapilvi Euroopa peale, saada nad Ameerikasse, sest nemad seal on inimene-on-loodusest-üle-usku ! Või kui see ei ole tõesti Sinu teha, et õhumassid läänest itta liiguvad siis palun jäta Tallinna ja Müncheni vahelisele lennuteele vähemalt väikene rada ! Ma nimelt ootan Eesti aukonsuleid külla ja kui nad Sinu tõttu õigeks ajaks kohale ei jõua siis on meie sõprus läbi ja minu austus Sinu vastu kadunud ! Hetk tagasi kontrollisin lennujaama lehelt ja siiani kõik toimib. Keep up the good work ! Veelkord, suur aitäh et just nüüd purskama hakkasid, mu geoloogai tunnid on tänu Sinule 2639 prossa huvitavamad !
Lõpetuseks ei saa ma mainimata jätta, et mind üllatab sinu suurepärane ärivaist ! Just siis kui Island on 6 korda pankroti välja kuulutand asud Sina tegudele tõmmates sellega endale kogu maailma tähelepanu (=raha) ! Eestilgi oleks ühte Sinusugust talenti vaja. 

Siiralt Sinu ja jääme ikka sõpradeks,
Terje

1 comment: