10 April 2010

Elu.

Tere, minu nimi on Terje ja mul on tööluba. Lisaks otsustasid Erasmuse targad onud, et Eesti on minu jaoks piisavalt välismaa ja lubasid mul kanditeerida stipendiumi kohale, mis on mõeldud väikesele lastele, kes lähevad suveks emmeissi juurest välismaale praktikale. Et korvata materjaalse toetusega moraalse toetuse puudumine, nagu ikka siin tänapäevamaailmas. Ja üleüldse on mul hetkel selline tunne, et ma võiks vabalt selle mäe, mis mu nina ees on kuskile mujale tõsta. 

Samas tunnen ma ennast päris palju süüdi selles, et see Poola lennuk alla kukkus. Ilmselgelt oli see hoiatuslask minule, et liiiga uhkeks ja rõõmsaks ei tasu ka minna. Poolakad on kõige patriootlikum rahvas keda ma ever näinud olen, kõik eestlased rääkimata sakslastest ja austerlastest ei ole kokku ka oma maade üle nii uhked, kui üksainus poolakas oma 313 000 ruutkilomeetri üle. Mis ühele harju keskmisele eriti ulme tundub on et lisaks muule on (olid) nad ka oma valisusega rahul. Väga kole lugu. 

Ok, tore rahvas ja tugev valitsus, aga pliiis poolaverd lendurid, pange amet maha, teil ei ole see veres. Meenutus- ka valele poole Tallinna lennujaama maandunud (pigem siiski vee-ndunud) piloot kandis veres Poolat. Meenutus number kaks ja tõestus sellele, et naljatlemine on tõerääkimine lõbusa tooniga- Poola lennuk maandub Tallinna lennuväljal. "Uh, see on kõige lühem maandumisrada, kus ma kunagi maanduma olen pidanud !" ütleb piloot. Co-piloot vaatab aknast välja, mõtleb ja ütleb"Jah, ja kõige laiem ka!" )

xx, T

5 comments:

  1. Tunnen huvi :) Kuidas õnnestus sul tööluba saada? :D

    ReplyDelete
  2. Õnnestus teisel katsel ja käib nii et kõigepealt pead sõbraliku tööandja leidma, kes su tööle võtab. Siis täidate koos paar paberit(ala miks just sina ja kui palju palka hakkad saama, jnejne), mille TEMA AMSi peab viima ja lepingutasu maksma. Siis ootad 2-3 nädalat, tööandja saab vastuse ja kontakteerub sinuga. Ühesõnaga RÄIGE bürokraatia aga teil seal suurlinnas pidi vähe mõistlikum AMS olema :)

    ReplyDelete
  3. Oh lahe :) Aga kust sa sellise lahke tööandja siis leidsin, kes vaeva viitsis näha? Ja mis tööga tegu? :)

    ReplyDelete
  4. Kes otsib see leiab ja kergelt ega lihtsalt ei tulnud :) Ja kohvikus töötan, mis muud. Oled ka tööotsingul ?

    ReplyDelete
  5. Sellest semestrist küllap enam mitte, aga sügisest asun kindlasti aktiivselt otsima :)

    ReplyDelete