19 December 2009

Sõber kino Sõprus

Alates sellest päevast kui ma kasutan pikemat interneti kaablit (lühem ei ulatunud voodini, väga kehv) on mu internet mitu korda aeglasem. Lihtne matemaatika- kaks korda pikem kaabel võrdub kaks korda aeglasem interet.
Siis eile ma ei läinud välja, mis oli hea mõte sest Zaycee filmikogumik leidis mu ja me veetsime koos väga mmm huvitava öö. Tervis on kohe hulga parem, samas päevaplaanidesse tuli sisse viia tugev korrektuur, sest selleks ajaks kui mina silmakesed avasin oli raamatukogu juba 10 minutit kinni, seega pole erilist mõtet sinna minna täna.
Siis kino sõprus on mul hea sõps ja iga nädal ikka saadab mulle mõne meili (parem lubadusepidaja, kui sina, Mari). Täna näiteks saatis kirja, et nüüd aasta viimastel nädalatel näitavad selle aasta parimaid ja vaadatuimaid filme veel. Korraks läksin kurvaks, et ei saagi neid näha, aga kui filmide nimekirja nägin, siis kurbus kadus- ma olen neid KÕIKI juba näinud :D 2009 on igaljuhul korda läinud. Igaljuhul kui kellegil huvi on siis I strongly recommend- VICKY CRISTINA BARCELON, GENOVA, HAPPY-GO-LUCK JA TELGITAGUSE.
Lund sajab muideks ikka/jälle.

Ilusat viimase advendi eelset päeva soovides,
T

No comments:

Post a Comment