16 December 2009

Olen Grinch

Kerge Altostratus katab meil siin taevalaotus ja alates eilsest õhtust on laiia lund sadanud(järelikult on temperatuur pilve sees alla - 40 kraadi). Kliima eksami sain ka tehtud, eksam oli lihtne aga probleem oli selles et ma õppisin ainult raskeid asju sest no eluseees ju ei tule eksamisse fakte, tulid- kõik küsimused olid fakti küsimused. Feil.
Ilm iseenesest enam külm ei ole (nagu teil seal, HAHAHAHAHAHAH). Aga nädalavahetuse külmus jättis mu pähe tugeva jälje- mul on väga tugevad ventilisatsiooni probleemid nina-kurgu piirkonnas. Karumõmmi hääl on ka.
Nüüd ma siis olen oma patjade ja tekkide tsunglis ja loen teiste blogge ja ei saa aru kas bloggi ei ole sobilik kirjutada kui sul ei lähe väga hästi või kas kõigil siiis lähebki nii hästi. Mis on iseenesest tore. Aga koju tahaks küll ilgelt. Või siis tahaks kodu siia.
Kunagi kui ma tunnen äkilist energia puhangut, lausa sellist et ma viitsin voodist tõusta siis ma kleebin teile siia mõned lumised pildid ka.

x, Grinch

1 comment: