25 December 2009

Sipelgad

Tere, ma ei saa eriti pikka bloggi kirjutada hetkel, kuna emps helistas just ja teavitas et karavan hakkas kodust liikuma. No ja ma kaotasin igasuguse võime keskenduda, max 30 sekki saan paigal olla ja mingi asjaga tegeleda, siis on vaja vaheldust, Itunesi next song nupp on ka suht pop, kes siis ikka jaksab ühte lugu üle minuti kuulata. Samas neil on veel tulla üle seitsme mäe ja ühe Poola, katsun rahuneda.
Üldiselt enne kui mu elu muutus läbi selle telefoni kõne lugesin ühe tüdruku bloggi, Baghdad Burning. Räägib sellest kui "palju paremaks Ameeriklased elu Iraagis tegid oma rahumissioniga". Igaljuhul esimene asi mida ma Ameerika Presidendiks saades teen on, kõik maailma sõjad ära lõpetada, hallo kus on asja point. Siin kohalikud ühika ameeriklased tahtsid täna jõuluprae küpsetada, aga nad ei saa kalkuni üles sulatamisega hakkama, ja üritus lükkus homsele edasi. No ja sellllised vennad korraldavad siis rahumissioone.

piiiz.

1 comment:

  1. Mina olen ka seda lugenud! igasugune objektiine pilk olukorrale kadus paugupealt. :P

    Ahjaa, tsau, Terje! :D

    ReplyDelete