10 November 2009

Siis kui 24h-d on liiga vähe

Kell on lähenemas 1le ja mul pole plaaniski magama minna (emmeissi hingavad kolmkorda sügavalt sissvälja). See on lihtsalt kirjeldamatult hea tunne, et 24 h-ga jälle ei saanud hakkama ja tuleb öötundidelt lisa võtta. Mitte, et ma midagi tähtsalt teeksi, oh ei, aga mul pole igav ja mul on lausa tore.
Hommikul kell 9 helises äratus kell umbes pool 11 ärkasin siis umbes tund aega jõin hommiku kohvi (samas on kohvi solvamine pruunivärvi kuumavee kohta kohv öelda, aga ma loodan et kohvijumal andestab ja ei karista mind elu lõpuni sellise jamaga). Siis kui oleks pidanud juba kooli poole liikuma alustasin ma nende asjade tegemist, mille pärast sai härra äratuskell kell 9 ülesse aetud. Aga rahvusvahelisse poliitikasse jõudsin ma siiski ja õigeks ajaks. See oli ka ühtlasi ainukene loeng täna. Et kott liiga kerge poleks käisin koju tulles poest läbi, et osta piima oma pruunikuumavee sisse ja banaane, et kõrvad kasvaksid ja loengus paremini kuuleks. Kodus sõin banansikuid ja lugesin kinokava umbes poolteisth-d sest meil siin ehitusplatsilinnas on umbes taoline asi nagu pöff ja see algab homme ja ma lähen vaatan, siis ära mis neil mulle pakkuda on. Samas on homme naaberühikas ka erasmuse pidu, mis pole kerge üritus ja puudumist ei salli. Ja samas ma saan homme ka Mariti ja Meriliisiga kokku, sest teisipäev on eestikeele harjutamise päev, kus kella 11st kella 2ni toimub kogunemine. Samas on homme ka kaks jäkkajäkkat loengut: topograafia hommikul kella 8sast ja geololololooogia kella 14st. Kuhugi tuleb veel mahutada topograafia seminaari kodune ülesanne, sest tänane olukord kui ma esitasin teaduste tehnika koduse töö 8mini enne tähtaja lõppemist oli pehmet õeldes pingeline. Mm, ma ei mäleta enam mis mul öelda oli. Mmm, ma loodan et jumal, allah või siis buddha parandavad mu kirjavead siin tekstis ise ära, sest mu hamahari ja hambapasta kisendavad mu selja taga ja ma lähen pistan nad endale suhu karistuseks. Kirjutamiseni, lisan ka mõned pildid, Muki



Natukene päevakajalist (seagripp on ka meil popvärk):


1 comment: