16 November 2009

Elutõed

Et mu blogil ka praktiline väärtus oleks panen siia kirja mõned tähtsa elutõed. See kord siis ühikas elamisest:
a) kõige lahedamad inimesed elavad ALATI sinuga ühel korrusel, ülejäänud ühikas on imelikke täis
a2) Peo vältimine võib osutuda raskemaks kui peole minemine, samas pole õige, et ühikas on igapäev pillerkaar ja karneval, mõnikord on täitsa väga rahulik kohe
b) Kui saab otsa kohv, piim või muu selline, on väga ratsionaalne mõni päev (või nädal) teiste kohvi, piima ja muu sellise peal elada. Soola, toiduõli või nõudepesuvahendit pole üldse mõtet endale osta. (Kommunism ja ühismajandid toimivad)
c) Tuleb teada, millal enamus rahvast sööb (hommikusöök enamasti kella 14-16 vahel, lõuna 20-21, õhtusöök alates kella 00st ) ja siis "kogemata" kööki sattuda. Vahel võib ka nihu minna ja on üks nendest rahulikest päevadest, väike toiduvaru võiks endal siiski olla.
d) Üldiselt käib võidurelvastumine ning tuleks jälgida, kuhu oma kahvleid, nuge, klaase ja kruuse jätad. Minul näiteks on kahe klaasi asemel 3, samas pole mul ammu enam ühtegi lusikat, jogurtit söön kahvliga, kohvi segan joonlauaga.
d2) "Hey, thats my coffee-cup !" "No, thats mine, I found it!!!" (See oli vähemalt nädal kurvalt riiulil seisnud, võtsin ta enda hoolde, IGAVESEKS)
e) Pühapäeva tunneb ära segamini köögi järgi (nv koristaja ei käi)
f) Kui ööseks toaust lukku ei keera, võib juhtuda et kell 04.00 tulevad su tuppa kaks poissi kõrvaltoast, et küsida ega sa nendega piljardit taha mängima (ma ei tahtnud)
g) 11.00 on varahommik
h) 02.00 pole hilja
i) postionu ei pane su kirju MITTE KUNAGI sinu postisahtlisse vaid kõrvale, ülesse või teiselepoole kõrvale
j) ühikas elamisel pole miinuseid

Ilusat algavat nädalat,
T

NB Tahaks tähelepanu pöörata asjaolule, et peale 4 aastat blogi omamist, panin ma nüüd ka kellaaja õigeks (ülikool teeb tõesti targaks)

3 comments:

  1. minu lemmik on igal juhul võidurelvastumise punkt, sest ka meie kodus "kaovad" asjad müstiliselt ning mõni kord satud kellelegi külla ja näed tuttavat asja .. noh tore!
    üldiselt aga on kõik rahulik .. sünnipäevaks kingiti meile hunnik toitu nii, et nädal aega ei pea poes käima. see on ka hea!

    tervitused tartust, mu kallis! :)
    Kristi (tuntud ka kui Värbaja) Ruusna

    ReplyDelete
  2. Oi, tere Krsiti :) Üldiselt on uus seis nüüd: 0 lusikat, 0 kahvlit, 3 nuga. Hommikul sõin jogurtit noaga, harjumise asi :D

    ReplyDelete
  3. Kõik on ilmselgelt harjumises.. mina olen juba leppinud, et lahustuv kohv mulle ei meeldi ja et kui ma päriskohvi tahan, siis pean arvestama krõmpsuvate kohvipaksutükkidega suus!
    Ja teine asi, et samas olen harjunud ka sellega, et kui külmkappi jääb mõni mahl, coca-cola või muu selline pikemaks ajaks kui 1h siis on seda naasedes KINDLALT vähem!

    Elu.

    ReplyDelete