8 November 2009

Kirjutatud laupäeva õhtul 07.11

Siin oma kaevikus, vene maffia eest, kes üritab mind veenda peole minema, varjus olles, tuli tunne kirjutada.

Minu kaevik näeb siis välja umbes selline:


Kõigepealt kaks privaatset telegrammi. Esimine Inksile- Klassivennad läksid täna mäkke, seega hooaeg on alanud ja asu teele. Teine on Mariele- ma nägin lehmi. Kolmas on ka, see on kliimasoojenemisele- KAUA VÕIB VIHMA SADADA ?


Täna hommikul paistis Salzburgis päike ja ilus kevad oli väljas (ps jah, olen teadlik ka eestimaistest ilmaoludest). Ideaalne ilm kuhugi sõitmiseks. No ma sõitsingi. Sõitsin Linzi. Umbes 5min Salzburgist välja sõites tulid esimesed pilved, siis tulid teised pilved ja siis tulid VIHMAPILVED. Juhei Terje, ikka sõidame ilusa ilma eest ära. Õnneks Linziz oli ilm kontrolli all, mitte nii soe kui Salzburgis aga normal. Rongiga on endiselt väga kift sõita, väikestest küladest läbi, üle mägede, mägede kõrvalt ja mägede seest, ja lehmi näeb ka kindlasti (võimalik et olid siiski hobused, kes neil ikka vahet teeb).

Linzi jõudsin, väikese hilinemisega (ka rongid jäävad hiljaks, ise ka ennem ei uskunud), keskpäeval ja sain kokku Mertiga, kes elab Linzi lähedal ja kelle vanaema elab Rakveres (suur, suur Eesti nagu ikka). Sõitsime kesklinna, haniksime turisti-kaardi, käisime läbi kõik kultuuriasutused (McDonals, H&M, jne). Tegelt käisime mingis kiftis kunstimuuseumis ja ühes teadusemuuseumis ka. Siis sõitsime linnast välja, ülesse mäkke. Sealt nägime kiudpilvi, rünkpilvi ja sulgpilvi.


Kuna oma silm on kunn, siis pildimaterjali ka


Linz on 2009 aasta Euroopa kultuuripealinn ja jättis mulle kenama mulje kui see ehitusplats, kus ma ise elan. Salzburgis lihtsalt (ümber)ehitatakse toohuutuult. Linnaosasid ehitatakse ümber, sellepärast et oioi liiklus oli nii kehvasti korraldatut seal, rongijaama ehitatakse, sest arvatavasti põles mõnel lambil pirn läbi ja ei jäänud muud üle kui kogu maja ümber teha, siis tunneleid ehitatakse ümber, sest kui neli ratturit tahavad kõrvuti sõita siis nad eiii mahu, õnneks nüüd ehitatakse laiemaks, siis vast mahub, uhh. Üldiselt mind ehitamine ja ehitajad (head isadepäeva !!!) ei häiri, aga hinge närib see, et kõik saab valmis alles umbes 3-4 aasta pärast, siis kui mina ammu juba Stockholmis (või Roomas (k)) elan.

Eelmise nädala eredamadid sündmusi oli näiteks see, et ma käisin kolmapäeval Eesti saatkonnas oma lubadel järel, mis arvatavasti jääb lähimal ajal ka üheks vähestest kokkupuudetest selle roosa kaardiga, sest suurt midagi sellega peale pole hataka (samas lähenevad jõulud ja jõulukingi aeg .....). Siiski- sai korralikult tähistatud, ärge muretsege

Tippsündmus leidis aset reedel. Nimelt neljapäeva õhtul otsustasime, et rendilme auto ja sõidame 5kesi (2x itaalia, 2xhispaania ja mina) nädalavahetuseks Viini ja Budapesti. Reedel hommikul vaatasin koolis paar tundi maakaarti ja sprintisin koju. Ja siiiiiis, no siis selgus et me ei saa minna, kuna autorendionud otsustasid, et kuigi nad eelmine päev olid öelnud et kõik toimib siis siiski ei toimi ja me võime hääletada Budapesti kui tahame (ok, veits panin juurde, päris nii nad ka ei öelnud, meie krediitkaarte ei aksepteeritud lihtsalt). Ülejäänud päeva istusin oma toas ja kutsusin oma mõtteid ja häid vaime Budapestist tagasi, sest nad olid niiiii seal juba.


Nüüd on oht möödas, sest need hullud venelased lahkusid hoonest ja ma nüüd julgen kööki minna teed tegema, kuigi ma olen teadlik, et ka sellega võivad kaasneda omad ohud. Muideks, andsin pühaliku tõotuse järgmisest semestrist venekeelt hakata õppima, mõnikord võiksin küll vähe rohkem vait olla.


Kirjutamisisjdhie ja head isadepäeva !

T


1 comment: