20 November 2009

Kartograafia loengu kokkuvõte

Täna peale hommikust loengut hakkas igav ja otsustasin haigeks minna. Kõigepealt võtsin peavalu, segasin väsimusega lisasin pahaolla ja isupuudumise, kojujõudes raputasin kõik läbi, viskasin pikali, et lasta taignal kerkida ja voila nelja tunni pärast (kui oleksin pidanud olema juba kartograafia loengus) ärkasin ülesse, ja valmis ta oli. Hetkel olen uneliivapeale tige ,et miks teda nii palju oli ja äratuskellalt ootaks ka vähe rohkem iseseisvust (magama jäämine polnud plaanitud). Samas peavalu ütleb, et ma neile andestaksin.
Mis seal ikka, temaatilistest kaartidest jääb üht teist teada saamata, aga võib-olla saab midagi kasulikumat tehtud (kahtlen) .
Igaljuhul nädal on läinud ilusti, nii palju kui ma mäletan. Suht rutiinseks on siin ehitusplatsil see elu muutunud (peaks edasi liikuma ?). Päeval olen koolis nendes vähestes loengutes mis mu tunniplaanis seisavad, vabaaega veedan raamatukogus geoloogiat õppides (oleks ma kooli ajal ka nii palju aega õppimisele pühendanud, oleks ma juba gümnaasiumi bakaga lõpetanud ) Õhtuti varjun siia oma koopasse ja tõden (mis sõna see veel on) iga kord et siiin majas on kehv aura õppimiseks. Nt on meil siin iga õhtune/öine live Hispaania seebikas, sest Hispaania tüdruk arvab et Hispaania poiss ei armasta teda nii palju kui ta tahaks ja näiteks karjub ta peale või läheb kätega kallale. Õhtuti/öösiti koguneb ülejäänud korridori rahvas kööki punkrisse, tõmbame kiivrid pähe ja palvetame et meie neile ette ei jääks.
Sel nädalal oli ka paar highlighti: esiteks emmega rääkimine, ajaa see oli teisipäeval, kui meil oli väljas 18 kraadi sooja (jep, see päev oli mul vihmavari kaasas) ja alles öösel hakkas vihma sadama. Emmed ja issid ja muud tähtsad tegelased tulevad juba kuu aja pärast ehk nelja (okkk, viiie) nädala pärast siia ja igakord kui ma sellele mõtlen hakkavad need vihmaussid mu kõhus (mis ma väiksena ära sõin) need vihmaussid hakkavad tantsima (Viini valssi, kindlasti). Siis teine tore sündmus oli veel see et Meriliis jäi üheks ööks mulle siia seltsi. Väga üleolev tunne on ikka see eestikeele rääkimine (nt poes uimaste inimeste sõimamine).
Hetkel ma õpin ka geoloogiat muideks, raamatud ja materjalid on lahti laual (open-book studing). Kui tahate elus kuskile jõuda siis ma seda ei soovita. Mul tuli nüüd magamise tunne jälle.
Ühesõnaga siis elu on täitsa hea siin pool alpe (mis on lumised) Tulge külla keegi (võibse tegema mulle, sest ma ise ei jaksa sinna kööki minna ja juua tahaks ka midagigigiii ) Kõrvalvoodi on mul veel täitsa vaba ja ise võtan ka vähe ruumi ja öösiti nagunii ei maga.

xoxo, T


(u 10 mintsa valisin praegu teksti värvi, nüüd olen küll nii läbi ,et tuleb teha üks vähemalt 5 tunnine uinak, õnneks saabus ka kallis naaber, kes tõttas haigele venelasele võileibu ja kohvi tegema, ma mõtlen et ma nüüd jään kohe pikemaks ajaks haigeks vist)

1 comment:

  1. Hihi, sinu blogi on parim laupäevane peaparandaja.
    musimops

    ReplyDelete