11 November 2009

Mu superv6imed

Peale tänast klimatoloogia loengut väljas seistes ma m6tlesin järgi ja leian, et olen endale ikka täiesti 6ige ala valinud. Ilmaennustamine on mul igaljuhul veres: IGAKORD !!! kui ma vihmavarju kotist välja t6stan, et lasta tal üks päevgi kodus pikutada ja tennised jalga panen HAKKAB PADUVIHMA SADAMA !!! Ja kuskilt lugesin, et siin peaks mul alpid näha olema, ei oska komenteerida, ma näen vaid pilvi, pilvi ja veeel pilvi.
Ja täiesti mitteametilk teadaanne ja eilse öö uurimustöö tulemus on, et viibin 02.veb kuni 24.veb seal ilusas, lumises, soojas, pilvitus, koduses, ilma ehituskraanateta kodumaal. R6huks siiski sellele, et tegemist on mitte ametliku teadaandega.

Ai, ja siis ma tahaks 6nnitleda Liisit presidendiks saamise puhul ! Väga uhke olen Su üle igaljuhul.
Ja siis ma tahaks, et Loore mulle külla tuleks, et ma talle teed keeta saaksin. Samas üks vene tüdrukutest jäi haigeks ja helistas koju arstile ja arst andis vana hea venepärase soovituse- viin aitab alati.

1 comment:

  1. No meil vist juba peaaegu on seagripp..ei teagi,,tore,et su bloggi lugesin,nüüd lähen kohe jooksuga lastele viina kurku kallama.ok.nali :)
    ühesõnaga raits ja riin on nädal ots ajuba jummala haiged olnud..hakkab vist paremaks minema,sest täna nad juba suudavad mulle natuke närvidele käia ;) palavikud maas,aga köha...köha ei lähe eriti kuskile. viimase 3 ööga oleks riin oma non-stop köhaga äkki isegi guinessi pääsenus,who knows..
    ühesõnaga..lumi tuli maha ja valgeks läks maa..ja lapsed õue ei saa....
    suurest igavusest võtsime täna suurpuhastuse ette ja nüüd on kodu väga steriil..ne.. õhtut sisustame laenutusest toodud dvd portsuga..pizza tellisime ka. nii et - welcome.
    nädalavahetus tuleb vaikne ja kodune. ilmselt mängime läbi kõik ülejäänud lau amängud,mis veel puutumata on jäänud jms.
    ole siis ikka tubli ülikoolitips ja püüa ikka äratuskellaga koos ärgata ;)
    meiliaadressi võiksid mulle ka sata,siis vbolla kirjutaksin vahel.. :D
    tervitused kogu mei epesakonnalt,pai!

    ReplyDelete