16 October 2009

Võluflööt

Tere reedeõhtut,

Kuna reede õhtut enamasti bloggi kirjutamise õhtud.

Nii, selle eelmise lause kirjutasin ma kolm tundi tagasi, enne kui ma läksin kööki TEED TEGEMA, enne kui selgus, et Hispaania tüdrukul on sünnipäev. Nüüd ma enam ei arva, et reede õhtud on igavad ja bloggi kirjutamiseks :D
Und siiski pole ja kuna homme on mul juba vb meelest läinud, mis ma esmaspäeval tegin, siis ma, vähemalt alusatn, nüüd.

Kõigepealt väike meenutus eelmise nd lõpust, pühapäev, mis ma kuni kella 19ni arvasin olevat oma elu igavaim päev, kujuneks üheks lõbusaimaks üldse (oh neid eelarvamusi). Zayceele (kõrval toa poislie, kes on sündinud Nigeerias, elanud Sveitsis, Rootsis, Prantsusmaal, Ameerikas, Inglismaal, JNEJNE) talle tulid külla kaks inglise lordi (Big) Ben ja James (Watt).

Õõõ, jätkub homme.

No comments:

Post a Comment