2 October 2009

Pidulik avamine

Polnud üldse plaanis enam kunagi bloggi pidama hakata, aga Inks tegi mulle ajupesu ja mul ei jäänud valikut. Polnud üldse plaanis seda bloggi avalikustada, aga üldsuse surve murdis mu ja siin see nüüd on. Ja pealegi, maailmavallutamisel võib ikka ette tulla probleeme ja probleemid muutuvad teatavasti väiksemaks, kui neid jagada. Seega - mida rohkem lugejaid mu bloggil on seda vähem jääb mulle muret.

Teiste muresid ootan paberkandjal
Egger Lienz Gasse 3, room 132
5020 Salzburg
Österreich

Kui mure on liiga suur, et kirjana saata, tule ise kohale

1 comment:

  1. No hea on mahlakas tekstis kuulda,kuidas su elu seal läheb :) elukutse valikul võiks muude otsuste ümberpöördumisel ka kirjaniku ametile mõelda ;)
    Pidulikul avamisel kordus liiga tihti sõna "mure"... Südamest loodan,et su sealne aeg saab olema võimalikult murevaba! Jääme huviga uusi ridu ootama.
    pai!

    ReplyDelete