11 October 2009

Not so sunny sunday

Kui varem oli nii, et mul polnud netti, siis nyyd on nii, et mul pole netti, mul pole arvutit ja mul pole t2pidega t2hti. Arvuti l2ks OPile, loodetavasti tuleb tervena tagasi, aga ma kardan ta p2rast v2ga kuna ma n2gin ta arsti eile peol, oioioi.
Igaljuhul, esmasp2evast reedeni k2isin koolis. Peaaegu k6ikides ainetes on esimesed loengud 2ra olnud. Sellised ained on n2iteks nagu majandusGEOGRAAFIA, sotsiaalGEOGRAAFIA, topoGRAAFIA, teaduste alused ja geoloogia/geomorfoloogia.
Toakaaslast mul veel pole, ma ei jaksanud teda enam oodata ja kolisin tema poolde ka sisse. Igaljuhul, kui ta nyyd tuleb siis ta v6iks oma kapi kaasa v6tta ja pesemas kuskil mujal k2ia.
Reedel oli ekskursioon linnas, n2idati kus ylikooli erinevad hooned on. N2iteks keskraamatukogu, mis on l2bi rohkem kui viie korrusse !!! Laup2eval oli ka kohustuslik ekskurs, seal r22giti linna ajaloost jne. V2ga p6nev. Eile p2rast l6unal oli mu n2dala tipphetk, erinevate telefonik6nede n2ol. Eestikeel on ikka parim asi mis minuga kunagi juhtunud on. 6htul oli pidu, k6igepealt istusime yikak66gis, meid oli nii umbes 20, tugevamad l2ksid edasi Latin- Partyle, mis oli k6ige hullem pidu, kus ma kunagi viibinud olen. Ja kuna ma olin enda arust v2ga aegas22stev siis ma ei oodanud esimest bussi vaid tulin jala, tulemus oli see et me, kes me jala tulime, j6udsime umbes 20 sekki enne neid, kes bussi ootasid.
T2na, pyhap2eval on terve p2eva sadanud, olen korra jooksmas k2inud ja ylej22nud p2eva varbaid lugenud.
Aga mu arvuti kasutamise aeg sai v2ga l2bi.

Tsau, T

1 comment:

  1. mitu varvast on?
    kui toakaaslane tuleb, tee tast pilti. äkki on mingi naljakas tyyp ja ma saan siin omaette itsitada mõeldes, mis saatus teda küll sinuga koos elades tabama hakkab:)

    ReplyDelete