17 October 2009

Bastien ja Bastienne

Kannan ette nädal nr 2 tegemised:

Esmaspäev 12.10
Esmaspäeval oli kaks loengut- saksakeel võõrkeelena ja geoloogia. Ühtlasi see oli ka viimane kord, kui kui ma saksakeeles käisin, sest pole huvi moodustada lauseid sõnaga õnn ja lugemist harjutada ning see kursus ei sobi nagunii mu tunniplaaniga. Geoloogias joonistasime mineraale.
Esmaspäeva õhtul oli meil ühkias semestri avapidu. Sellel õhtul ma õppisin, et globaalne ülerahvastumine ei ole mingi probleem. Väga vabalt ja sõbralikult on võimalik väikesele territooriumine (nt kööki) mahutada ära väga palju rahvast. Ja ikka on kõigil tore.

Teisipäev 13.10
Teisipäeva hommikul ma õppisin, et ei ole hea mõte vaid 2h magada, kui hommikul on topograafia teooria, kus su kõrval istub Clement, kes on su kõige parem sõps kursuselt ja kes pidevalt torgib sind pastakaga, sest tema arvates sa hakkad magama jääma (kuigi ma olin väga ärkvel, isegi kui ma seda moodi välja ei näinud!). Peale tunid tulin koju tagasi, et magada, milleni ma muidugi ei jõudnud, sest niiipalju muud vajalikku, kasulikku oli vaja teha (orkut, msn, facebook kui nimetada mõned). Õhtupoolses geoloogias läks mul juba paremini, mineraalid ja nende struktuurid on mu sõpsid peaaegu.
Teisipäeva õhtul vist midagi suurt ei toimundki, väljaarvatud see et süüa sai taaskord, sest Ben ja James, kes pidid esialgu tulema vaid üheks ööks, jäid ka kolmandaks. Mõlemad on kokkad, seega me keegi väga ei kurtnud, et nad kauemaks jäid. Eriti hea meel oli minul, sest nad on mõlemad väga toredad ja huvitavad poisiklutid, pluss Ben oli nõus olema mulle toakaaslane ja paar päeva ei tundnudki ma ennast üksiku koopakollina siin toas.

Kolmapäev 14.10
Kolmapäev on ainuke nädalapäev, kus mind ei ähvarda igavusse suremine, sest siis on päevas lausa 3 loengut- sotsiaalgeo, kliima ja hydro.geo ja õhtul veel teaduste alused. Kliima loengus oli natukene rohkem inimesi kui saali mahtus ja rektor alustas loengut :" Tahaks rõhutada, et selles loengus pole kohalviibimine kohustuslik". Nii motiveeriv. Lõunapausil, mis oli kerge 5h pikk, kirjutasin oma ühe essee valmis(4 on veel jäänud). Lisaks andsin lubaduse, et kui ma veel ühte nvl valmis ei kirjuta, siis ma kustutan orkutsit oma konto (mis võrdub sotsiaalse enesetapuga).
Õhtul oli linnas üle ülikooliline semestrialguspidu, aga hääled mu peas ütlesid, et ei ole vaja minna.
Päeval juhtus veel selline asi, et lund hakkas sadama ! Mitte mingit lima, vaid reaaalset lund ! (Vabalt võite jõulukinke mulle saata) Kui eelmine nädal samalajal oli 28 kraadi siis nüüd on 0. Stabiilsus olekski igav.

Neljapäev 15.10
Neljapäevast ma elan oma koopas jälle üksi. Kool hakkas alles kella 14st ja majandusgeograafia. Ilmeselgelt oli ka õpetaja eelmine õhtu semestrialguspeol käinud, sest ainuke asi, mis ma sellest loengust mäletan on see, et PIDEVALT olid paberid prozektori all tagurpidi :). Õhtul oli veel teaduste tehnikas ekskursioon, mille põhjal hakkame projekti tegema. Väljas oli -2 kraadi ja kuna mul läkiläkit pole, oli mul väga külm ja rohkem ma sellest reisist ei mäleta. Ühe sõpsi sain ka juurde sealt- Sebastiani, ta on Salznurgist pärit, mu essa Salzburgi sõps, jes.

Üleüldse on mul siin sõpradega nii, et kõige paremad sõbrad on Eestis, 2e leveli sõbrad Zacyee ja Berat elavad kõrval toas, Clement, Kai ja Sebastian on koolis mu sõpad. Kõik 5 on väga väärt leiud, mõnel neist on isegi huumorisoont !!!

Reede 16.10
Kella 8st hakkas topograafia harjutus. Enne seda suurt midagi teha ei jõudnudki. Topograafia on vägev, uurime igasugusied kaarte ja kunagi teeme ise ka kaardi (luban, et ei jäta Eestit oma kaardilt välja). Järgmine loeng, loodusgeograafia, hakkas kell 13 ja lõppes kell 20, vahepeal olid paar 15 mintsast pausi. Aga loeng oli huvitav, nii kaua kui jälgida suutsin. Viimased paar tunid oli ka huvitav, mängida tripstraps tulli ja kartulikuhja :D Koju jõudes mõtlesin, et käi jooksmas, teen teed ja lähen magama ära, aga läks teisiti ja sellest ebaõnnestumisest ma juba kirjutasin.

Laupäev 17.10
Ärkasin varahommikul veits enne 12st, käisin poes, sest tühi külm kapp ei toida ja hetkel kirjutan bloggi.

lg,
T

No comments:

Post a Comment