5 October 2009

Halastus

Mul siiski hakkas kahju teist, uudishimulikes, ja copin siia avalikustamis kannatavad lõigub oma tänasest kirjast Marile :)

...Igaljuhul, täna hakkas kool. Kella 9sast kella 18ni, sissejuhatava loenguga üldse milline see Bakka Geo on jne. Täna oli kohal 130 !!!! inimest ja osad on veel tulemata ! 80 neist õpivad õpetajaks, ülejäänud õpivad saari avastama nagu mina. Kooli maja on niiiii uhke ja niiii suur, SA PEAD MULLE KÜLLA TULEMA ! SAAD ARU, RAAMATUKOGU ON ÜLE 3 KORRUSE :D:D Muidu on see maja kus mul põhiliselt loengud on, ainult loodusteaduste maja, botaanikamaja, jnejne. jReedel on Stadtführung ka, mis lõppeb Kneipes tuttvumisõhtuga (130 inimest !!!!). Saksakeelega on üldiselt nii, et saab aru, kui nad hoch deutschi räägivad, aga kui oma dialekti puhuma hakkavad, mis tavaliselt juhtub loengu lõpu poole, on PUPU. Ainete nimekirja ma saadan sulle kunagi hiljem, sest ma veel täpselt ei tea neid veel. Laup on esimene ekskursioon juba ja 30ndaks peab 3 kirjandt esitama, 2 lühemat ja üks niii umbes 10 lk, ääääääääääää. A kooliga olen üliüliüliülirahul. Tegelt ma ei julge koju minna, äkki mu toanaaber on tulnud, õõõõõ. Tsautsau, musimusi

4 comments:

  1. Raamatukogu läbi 3 korruse?!?!! LAME!!!! Eks Mari? Meil on mingi 5 vähemalt nagu....

    ReplyDelete
  2. Tahtsin just enne siis kirjutada seda, et HAAAALEEEEEE, meie TTÜ raamatukogul on VIIS korrust ja kõik on väga uhke!!

    ReplyDelete
  3. J22ga vait, tatid. See on ainult Loodusteaduste raamatukogu, ylikooli keskraamatukogu on 35382 korda suurem kui TTY oma ja yldse kogu Eesti raamatukogud kokku.

    ReplyDelete
  4. Aga TTÜ raamatukogu on esimene raamatukogu euroopas, kui mitte maailmas, millel on kangast kleit seljas! Beat that!

    ReplyDelete