2 October 2009

Päev algus

Inspireerituna mu 3 aasta tagusest bloggist, kirjutan siia siis ka esimese tõsise sissekande.

Alustaksalgusest- eile sõitsin Tartust Münchenisse. Lennuliiklus toimis ja piloodid tegid oma tööd hästi, kuigi ma olen kindel, et maailma parim (tulevane) piloot on siiski Tanel. Münchenist S-Bahnide ja muude veduritega jõudsin südaööl Salzburgi. Sinnamaani oli igav.
A siis läks hullult põnevaks. "Tere, kas teil tänaseks ööks vaba voodit on vä", onu võtab sahtlist umbes väga mitu A4 lehte nimedega välja, "Kui need kõik ära ütlevad siis on.". Valides oma väga paljudest valiku võimalustest ühe, läksin istusin arvutiruumi diivanile ja umbes 20 sekundiga jäin magama. Kui ma pooleteist tunni pärast korra ärkasin, sest mu purunenud kaelalülid karjusid kõrva, avastasin, et ma pole ainus idioot, kes Oktoberfesti ajal hostelit ette ei booki ja mul oli kõrval diivanile tekkinud paar magavat sõpra. Järgmine kord, kui ma ärkasin oli hommik.
Kella 9 punkt jõudsin ühikasse, ootasin umbes paar sekundit, siis tuli tädi andis mulle mu immigrandipaberid ja toavõtme ja sellega oligi korras. Roommate pole veel saabunud, nv ei saa sisse ka kolida, nii et ma ei teagi nüüd. Pean vist lepima nädalavahetusega täis põnevaid vestlusi seintega.
Tuba on selline nagu tuba ikka, kaks voodit, suured kapid, pikk laud akna all, WC, duss. Süüa saavad teised mulle teha ühisköögis. Internetiga on kehvasti- isegi jaapanlased ei saanud netti !!! Ühesõnaga mitttte keegi ei tea, kus internet on.
Päeval käisin andisn ülikooli paberid ära. Kaks kõige tähtsamat asja- elamine ja kool on seega korras. Veel on jäänud miljonid väikesemad asjatoimetused nagu telefonikaardid, pangakontod, ülikoolitõndid, jnejne a need saab ka tehtud.
Inspiratsioon sai otsa, homme kirjutan edasi - ja avaldan oma uue telefoni ja PANGAKONTO NUMBRI.

Tervitused,
väike venelane mcdonalsist

1 comment:

  1. Tere Terje blogi!
    Kirjutan Sulle esimest korda. Niiiiiiiii, tore kuulda, et said kõik oma asjad aetud ja huumor on sul ilmselgelt jätkuvalt aukohal, väike venelane mcdonaldsist:D. Eestis on lood niimoodi, et tegin täna avastuse: ära kunagi mine keemia praktikumi arvestust tegema, kui oled kahel ööl järjest magamist ebaoluliseks pidanud!! Käsi värises, valasin natuke soolhapet käele ja vihikule, lahuse värv pidi olema sinine, mul oli lilla:D, AGA lõpuks sain tehtud! Praegu jõudsin just trennist koju ja veedan siin rahulikku õhutut oma ehitusgraafika poltliite joonisega;).

    Musi-musi, ma pole enam NOHNE ka, kõik laabub:D

    Armastusega, Sinu Mari Maasikas.
    Kiss

    ReplyDelete