11 January 2010

Raamatukoguusulised

Tere,


Olen täna veetnud enamus päevast taaskord raamatukogus. Loengud olid ka tegelt, aga esmaspäeviti käivad ainult homod koolis, nagu ütles üks mu kunagine klassivend. Niisiis minu sada põhjust miks veeta päev pigem raamatukogus.
Esiteks on kohv odav ja teiseks on siin soe. Kõik.
Ok, tegelt- esiteks siin on selline atmosfäär, mis sunnib õppima. Mis on enne sessi igati tervislik. Minu puhul tähendab see seda, et ma jätan oma viiest triljonist ülitähtsast toimetusest paar tükki tegemata ja ohverdan tunduvalt rohkem aega materjalidega tegelemisele. Lihtsalt- et seltskonda sulanduda. Ja seltskond on siin kirju. Võiks veel kirjutada, et raamatukogus käivad noormehed kannavad triiksärke ja näevad viisakad ja mmm toredad välja, aga seda ma nüüd küll siia ei kirjuta.
Siis üks põhjus on see et siin ei hakka kunagi igav, nevereverever- interneti ühendus, raamatud, ajakirjad, inimesed, kõike on. Ühesõnaga raske on sellist kohta mitte armastada.
Täna näiteks on viimased kaks tundi kulunud Liis Lassi blogi lugemisele. Ma ei tea aga minul on selle daami vastu räige respekt ja ta blog on sama nauditav nagu ta ise- irooniline, naljakas aga samas mitte mull vaid asjalik. No tal on Lexus ka, see on eriti positiivne. Eriti meeldis mulle tema üleskutse et kogu kaader, kes lääne-euroopa läbi turistinud on võiks nüüd ka Balkani maadesse kiigata „ kus noorukid pole veel nii rasvunud ja naistel pidid olema seljad karvased" Igaljuhul – blog on siin . Pildimaterjali pealiskaudsetele on ka piisavalt, no worries.
Enne esmaspäeva on harilikult nädalavahetus, nii ka see kord. Krissu käis külas ja väga tore oli. Käisime väljas ja tutvusime Salzburgi põhi vaatamisväärsustega ehk Türgi döneri ja Mc Cafega. See idülliline väikelinn on nüüd peale jõulumõllu muutunud ikka eriti deperesiivseks- inimesi lihtsalt pooole. Krissu leidis väga õige sõna selle kirjeldamiseks- nukulinn. Jep, ilus, ilusad roosad, kollased majad, puhas, armas, nunnu aga kole tühi.
Ja kui ma räägin ehituskraanadest siis ma mõtlen umbes sellist pilti :





Ja siin põhigäng mul- Krissu, Berat ja Zachee, laupäeval klupppi minnes. Valmistusin nii hingeliselt, materiaalselt kui füüsiliselt sessiperioodiks. I succeeded :) Pildi kvaliteet on super, ma tean- aga mis teha ELU ON KA SELLINE.







Ja siis ma leidisin Facebookis toreda artikli- You know that you have lived in Salzburg then... - siin mõned parimad palad sellest.


- To don't be surprised to don't find anyone in the streets after 9PM on week days
- To meet more Mozartkugeln in the street than human beings !! (soo true)
- To be starving on sunday because all the supermarkets are closed and you forgot to buy food on saturday until 5 PM...
- To feel in the country side as soon as you leave Getreidegasse
- To be used of rainy depressive days (no, not really)
- To go to Europark once a month (Europark on huge shopping center veits linnas väljas)
- To feel in New York as soon as you go to Munich
- To wait 20 minutes for a bus in the night under the snow (or more)
- To never go to the cinema because it's all in german, and das Kino has only weird old movies
- To sing "eine Kleine Nachtmusik" when you take a shower


Homme läheme Eesti milfidega baletti Marylin Monroest vaatama. Ja nüüd ma jätkan oma sotsiaalgeograafia õpinguid, mmmm veits aja pärast.
Ilusat nädalat soovides, Edi

2 comments:

  1. lugesin su blogi ja kukkusin Mozarti "Eine kleine Nachtmusik"'i kuulama .. homme on eksam ja see on hea päevalõpetus! :D
    Aaa ja maailma kõige naljakam asi on klikkida nupule "done" kui eelnev käib selle kohta, et "you are now following terje"
    tundub nagu oleks stalker.:D

    ReplyDelete
  2. Peace mate!
    Avastasin täna hommikul (miks alles nüüd?!?!?!) Su blogi ja ei hakka Sulle pikka romaani kirjutama. Ühelausega lugesin kõik korraga läbi ja mulle taaskord meenus, miks Sa mulle nii väga alati meeldinud oled :)
    Musmus
    HP

    ReplyDelete