3 January 2010

And I count days again

Eemise nd veetsin numero uno puhkuse ever oma toreda perega ja üldiselt olen arvamusel et pere ja poisssõbra valik on mul äärmilselt hästi õnnestunud. Paar pilti ka et te kõik kadedusest lõhki läheksite, ma ise olen ka kade enda peale
 
  
  
 


Kuna härra Koplimets avaldas arvamust et oma päeva/elu kirjeldamine bloggis on leim siis ma üritan seda välitada ja võtan asja lühidalt kokku. Olime pühap kuni neljap Schladmingis, kõrgtatrates, terved päevad mäel. Üks õhtu käisime kelgutamas ka, mis oli ekstralahe. Aastavahetuse veetsime Salzburgis, ja aasta essal päeval tutvusime Sbg vaatamisväärsustega, mida pole vähe. Laupäeval sõitsime Viini, Viin on ka ekstralahe. Teised sõitsid sealt itta, mina läände. 
Täna olen siis üle nädala jälle üksikhunt oma koopas. Jaanuar ütles et ta läheb kiiresti, sest ta võtab endaga kaasa palju eksameid ja pikki tunde raamatukogus. 
Uus aasta lubadus on et ma ei anna lubadusi ja lähen vooluga kaasa. 

Mu viimaste kuude keeruliseim matemaatiline mõttekäik ütleb et 31 päeva pärast olen Estlandias. Can't wait. 


Õnnelikku uut aastat,
teie Edi






 

No comments:

Post a Comment